egy pillanat...
2019. november 19.

Több száz millió más emberhez hasonlóan én is imádom az Instagramot, azt a vibráló és sokszínű közösséget, ahol az emberek fényképeket és videókat osztanak meg, és így fűzik szorosabbra kapcsolatukat más emberekkel és vállalkozásokkal.

Az üzleti Instagram-fiókot létrehozó cégek ehhez a hatalmas közösséghez csatlakozhatnak, ahol az emberek érdeklődési körüket követve indulnak felfedezésekre. Akármi is a vállalkozásod profilja, kapcsolatot tudsz teremteni a tevékenységed iránt érdeklődő emberekkel. Elérhetsz a vállalkozásodhoz kapcsolódó érdeklődési körű embereket, és bemutathatod a világnak, hogy miben vagy kimagasló.

» Nincs még Instagram fiókod?
» Van már instagram üzleti fiókod, de profi szeretnél lenni a használatában?
» Több ügyfelet szeretnél bevonzani az instagram üzleti fiókodra?

Jelentkezz az ingyenes konzultációnkra: ITT

De az Instagram ennél konkrétabb üzleti céljaid elérésében is segíthet. Ilyen lehet például, ha növelni szeretnéd vállalkozásod ismertségét, új ügyfelekkel vagy meglévő ügyfeleiddel szeretnél kapcsolatot teremteni, vagy növelnéd forgalmadat.

  • Hozz létre egy üzleti Instagram-fiókot.
  • Állítsd be vagy frissítsd a fizetési módodat.   (Settings (Beállítások) > Business (Vállalkozás) > Promotion Payments (Hirdetések kifizetése) 
  • Kapcsold össze az üzleti Instagram-fiókodat a Facebook-oldaladdal.

A hirdetés az Instagramon remek mód ezeknek a céloknak és még sok más célnak az elérésére is.

Miután létrehoztad üzleti fiókodat az Instagramon, két nagyszerű módon is belevághatsz a hirdetésbe.

Az egyik lehetőség egy olyan fénykép vagy videó kiemelése, amelyet már megosztottál rajongóiddal. Látod a bejegyzésed alatt a kék HIRDETÉS gombot? Követőidnél ez nem látható, de nálad igen. Ha hirdetésként kiemeled egy már megosztott tartalmadat, azzal még több ember számára tudod láthatóvá tenni. Olyan, mintha meghívnál embereket, hogy nézzenek körül a vállalkozásodnál, és ismerjék meg a tevékenységeidet!

Kiemelt bejegyzésed más bejegyzések és történetek között fog megjelenni. A kiemelt bejegyzésed tetején megjelenő felirat ugyanakkor tájékoztatja az embereket, hogy egy támogatott bejegyzést látnak azért, mert szeretnéd elérni őket.

Az Instagramon való hirdetés másik hasznos módja, ha Facebook-oldaladról hozol létre hirdetést. Ezt még akkor is megteheted, ha egyelőre nincs Instagram-fiókod.

Tegyük fel, hogy az üzleted nyakkendőket árul. Instagram üzleti fiókodnak már elég sok követője van, és felfigyelsz arra, hogy némelyik bejegyzésed nagyon sok kedvelést kapott. Mivel szeretnéd kiterjeszteni az elérésedet az Instagramon, és új ügyfelekre lelni, hirdetésként kiemeled az új tyúklábmintás znyakkendődről szóló bejegyzésedet. Ha a bejegyzésed sikert aratott a követőid között, népszerű lehet más, a vállalkozásod kínálata iránt érdeklődő típusú emberek körében is.

Többet szeretnél megtudni erről? Jelentkezz az ingyenes konzultációnkra: ITT

Ahogy építgeted vállalkozásod jelenlétét az Instagramon, ne feledkezz meg a következőkről:

  • Oszd meg vállalkozásod egyedi történetét. A fényképek és videók egyszerre szórakoztató és hatékony módot adnak egy magával ragadó történet elmesélésére.
  • Teremts kapcsolatot a tevékenységed iránt érdeklődő emberekkel. Az Instagramon az emberek az érdeklődési körüket követve indulnak felfedezésekre. Elérhetsz a vállalkozásodhoz kapcsolódó érdeklődési körű embereket, és növelheted az ismertségedet.
  • Kommunikálj az ügyfeleiddel és más vállalkozásokkal is. A hozzászólások és a közvetlen üzenetek lehetővé teszik, hogy megválaszold ügyfeleid kérdéseit, illetve hogy kapcsolatba lépj további vásárlókkal és más vállalkozásokkal is.
  • Növeld az elérésedet bejegyzéseid és történeteid kiemelésével. Az Instagramon hirdetve potenciális új ügyfeleket érhetsz el.

forrás: https://www.facebook.com/business